Müptezel Sözler

2 Ağustos 2013 Cuma

Konuşmak İçin Uykusuz Kaldığımız İnsanın ;

"Ben Yatıyorum, İyi Geceler" Demesi Kadar Bencilsin Hayat

Hayat Bu Kardeşim ;

Ya Canın Yanar , Yada Sigaran

Halbuki Ben Saygıdan Eğilmiştim ,

Onlar Sırtıma Ayaklarını Bastılar

Karakter Parayla Satılsaydı ,

Hediye Alırdım Bazılarına .


Gidişin Bana Koymaz da ;

Gülüşüm Sana Koymaz mı . ?

Kahpeliğin Affı ,

Müebbetin Beraati Olmaz

Özür Dilerim ;

Fiyatını Değil , Değerini Bildiğim İçin

Sen Benim Ol , Ben Senin Olayım .

- Diğerleride Boru Olsun

İşin Düşünce Mesaj Atarsan ,

Canım Sıkıldığında Cevap Veririm  Paşam . .

Çok Başka İnsanlar Girecek Belki Hayatına .

Ama ; 'O Çok Başkaydı' Diyeceksin . .

Cebinde Değil ,
Kanında 'Bozukluk' Olandı ;

- Asıl Yoksul Olan .


0 yorum :

Yorum Gönder

 
 
 
 
Since © 2o12-2o13 Sevgiliye Özel Kısa ve Uzun Aşk sözleri En güzel mesajlar
Kaliteli Şiir , Aşk , Nefret , Öfke , Sevgiliye, Harbi, Damar,sözleri paylaş..
etkiliyici sözler - Aşk Sözleri - Aşk Şiirleri - Damar Sözler -