Sevgiliye mesajlar

30 Temmuz 2013 Salı

Sevdiklerinize etkiliyici aşk mesajları göndermek istermisiniz? daha önce hiç bir websitesinde bulunmayan sözleri siz sevgilinize ve ya sevdiklerinize haykırarak söyleyebilirsiniz..

Bir insanin idealleri olmali, sonsuzluk gibi… Bir insanin özlemi olmali, özlemle açan çiçekler gibi… Bir insanin birtanesi olmali, o da senin gibi…

Sevgililer öpüsürken neden gözlerini kapatirlar bilir misin? Çünkü gözleriyle degil de kalpleriyle görmek isterler… Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum.

Gözleriyle gözlerine göz koyanin, gözlerimle gözlerini oyarim. Gözlerini gözlerden sakin, gözlerin gözlerime lazim.

Hani en güzel asklar imkansiz gelir ya insana, imkansiz oldugun için asigim sana!..

Bir insanin idealleri olmali, sonsuzluk gibi… Bir insanin özlemi olmali, özlemle açan çiçekler gibi… Bir insanin birtanesi olmali, o da senin gibi…

Seni seviyorum; elini kalbimin üzerinde hissettigim zaman, üzüntülerimi alip onlarin yerine simdiye kadar kimsenin basaramadigi o sicakligi koymayi basardigin için…

Seni ve sensizligi düsündükçe, esen rüzgarlarin ardindan yagan yagmurlar gibi sana ve sensizlige aglamak istiyorum.

Seni ne kadar sevdigimi merak ediyorsan, yagan yagmurun her damlasini tutmaya çalis, tutamadigin her yagmur damlasi kadar seviyorum seni.

Sana dalgalardan kalem yaptim ve kiyiya seni seviyorum yazdim, sen de inandin degil mi? Sen delisin, seni sevmedim, sana baglandim sana taptim…

Ayrilik küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir. Tipki rüzgarin mumu söndürüp yangini güçlendirdigi gibi… Bizim de sevgimiz hep yasayacak ve daha da güçlenecek sevgilim. Nice günlere birlikte olmak dilegiyle…

Dün gece sen uyurken kizila boyadim denizleri, uçurumdan attim sessizligi, haber saldim rüzgarlara, fisildasinlar seni ne çok sevdigimi ve özledigimi

Bütün mevsimleri bir günde, bütün yillari bir mevsimde yasamaya raziyim seninle… Daha nice sevgililer gününü beraber geçirmek dilegiyle..

Insanlar tanidim yildizlar gibiydi, hepsi parliyordu. Ama ben seni, günesi seçtim, bir günes için bin yildizdan vazgeçtim. Sevgililer günümüz kutlu olsun!

Bu sevgililer gününde beyaz bir güvercin yolluyorum sana kanatlarinda mutluluk, yüreginde sevgi ve sadakat, karbeyaz tüylerinde umut ve gagasinda iyi geceler öpücügü, yanagini uzat.

0 yorum :

Yorum Gönder

 
 
 
 
Since © 2o12-2o13 Sevgiliye Özel Kısa ve Uzun Aşk sözleri En güzel mesajlar
Kaliteli Şiir , Aşk , Nefret , Öfke , Sevgiliye, Harbi, Damar,sözleri paylaş..
etkiliyici sözler - Aşk Sözleri - Aşk Şiirleri - Damar Sözler -